Friday, June 4, 2010

Tidak dapat tunggu besok...


mau gila sudah ini

besok hari keluarga ARC

tapi aku tidak dapat tunggu


aku mau senamrobik

mau karaoke

mau cabutan bertuah

mau tiub belon

mau mipulas


mungkin aku juara supermodel

mungkin aku juara berkumpulan

aku nyanyi lagu baju kebaya versi rock


aku tak dapat tunggu

aku sudah modify baju ku

aku cuci lawa keans aku

kasut ku kilat


aku.. conform jadi supermodel

tewaskan jinius, dr jenny... maupun SB29


esok aku mau dengar ucapan shharin

ucapan OIC

ucapan Prsedin, idrus Shafie

amanat Pengarah , MC

AKU MAU DENGAR


ESUK TAK DAPAT TUNGGUH

berapa hemper aku dapat

dapat handpon

dapat tv



dbog......ar...

"Tom... jangan kau atur Blog saja

...tengok homework anak kau".. mami Hadri warning
yes memm!!!!


...aya... bukan sinang jadi bapa


,...tapi besuk aku

tidak dapat tungguh


ini malam aku tidur awal>>>bye

goodnight!!!!

No comments:

Post a Comment